Reklamační řád

Záruka a reklamace

Na prodávané zboží je poskytována záruční doba minimálně 6 měsíců dle Obchodního zákoníku, nebo minimálně 24 měsíců pro spotřebitele dle Občanského zákoníku. Postup při reklamaci zboží řeší reklamační řád.

Výměna zboží

Pokud jste obdržel/-la v důsledku nesprávného výběru výrobek, který Vám nevyhovuje svou velikostí, zašleme Vám výrobek nový. Účtováno Vám bude pouze poštovné a balné.

Odstoupení od smlouvy uzavřené za použití prostředků dálkové komunikace

Je-li kupujícím spotřebitel, může do 14 dnů v souladu s § 53(7) občanského zákoníku bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. My Vám vrátíme peníze za odmítnuté zboží do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Předpokladem je vrácení a doručení nepoužitého zboží. Dodavatel si vyhrazuje právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Příslušnou částku zašleme na Váš účet nebo poštovní poukázkou.

V případě, že žádáte o výměnu zboží nebo vrácení peněz, zašlete nám výrobek zpět bez známek používání, nepoškozený a nejlépe v původním obalu spolu s dodacím listem a vyplněným lístkem na vrácení zboží (druhá strana dodacího listu). Pokud se jedná o spodní prádlo je výměna nebo vrácení peněz možné pouze v případě, že zboží nejeví žádné známky užívání. Tím lze rozumět i odstranění originálního obalu. Podle výjimky dle článku 6 odst. 3 evropské směrnice 97/7/ES nelze lhůtu 14 dnů k odstoupení od smlouvy použít pro zboží, které nemůže být pro svůj charakter vráceno. Kupující tak v těchto případech nemůže uplatnit své právo k odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí věci. Proto prodávající po předchozí dohodě s kupujícím může případné odstoupení od smlouvy týkající se tohoto druhu zboží přijmout s výhradou, tzn. vrátí kupní cenu pouze v její poměrné výši. Toto ponížení bude vyjadřovat nutné náklady, které prodávajícímu vzniknou v souvislosti se znovuuvedením do stavu schopného prodeje jako nové věci. V takovém případě může být vrácená částka podstatně nižší než byla původní kupní cena a to zejména s ohledem na praktickou neprodejnost tohoto druhu zboží bez původního originálního obalu.

Doporučujeme přiložit dodací list, jež nahrazuje prodejní doklad. Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě (např. vhodným obalem pro zaslání vyztužené podprsenky je krabice nikoli obálka). Vracené zboží zároveň doporučujeme pojistit. Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit nebo za takové zboží žádat vrácení peněz.

Kupující nemůže odstoupit podle § 53 odstavce 8 Obč.Z od kupní smlouvy: a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění, b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele, c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.